Yπάρχουν νύχτες
που οι λύκοι είναι σιωπηλοί
και μόνο το φεγγάρι
ουρλιάζει.
So it goes...

Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Υπόγεια Ρέυματα - Μ' αρέσει να μη λέω πολλά



Μ' αρέσει να μη λέω πολλά
μη λέω πολλά
μ' αρέσει να κοιτάω ψηλά
κοιτάω ψηλά
στ' ατέλειωτα τραγούδια


με τη σκιά μου
να πετώ,
να πετώ
να πιάνω αστέρια στο βυθό

στο βυθό,
βυθό της μουσικής
σου

Κι όταν θα πέφτει η παγωνιά,
η παγωνιά

να κάνω κύκλους σαν ολό,
ολόγιομο
φεγγάρι στη σκηνή σου

Να 'ταν τα φώτα τα θαμπά,
τα θαμπά

να 'ταν αστέρια φωτεινά,
φωτεινά
στα χέρια να στ' αφήσω

Μάτια μου ψάξε να με βρεις,
να με βρεις

ψάξε στους δρόμους της σιωπής
μοναχός θα σβήνω τη μορφή μου



* * *


Μ' αρέσει να μη λέω πολλά

ΩΨΑΩ
ποτέ...δεν λέω πολλά.

3 σχόλια:

  1. οτι ειναι πραγματικα αληθινο...δεν χρειαζεται πολλα λογια...
    λογια θελουν τα παραμυθια...sea

    λυκε λυκε εισαι δω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειμαι εδω και πουθενα
    Ταξιδευω στο ανυπαρκτο ..εγω μου
    ονειροπολώ μια ανυπαρκτη ζωη
    κοιταζω πανω κοιταζω εξω και δεν βλεπω τι γινεται μπροστα μου

    Ο λυκος είναι παντα τόσο κρυμμενος οσο να μην μπορεις να αντιληφθεις την παρουσια του ..διπλα σου


    Καληνυχτα φιλτατη "Άνωνυμ" :-) ....

    Να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και συ να εισαι καλα μικρε λυκε!
    ονειροπολεις μια ανυπαρκτη ζωη...γραφεις...
    στοχευεις ομως να την κανεις...υπαρκτη?
    sea

    ΑπάντησηΔιαγραφή