Yπάρχουν νύχτες
που οι λύκοι είναι σιωπηλοί
και μόνο το φεγγάρι
ουρλιάζει.
So it goes...

Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Νυχτωσε αποψε νωρις....

{Βηματα}

Μολις που ακουγεται ο αποηχος απο τα κρουστα μιας ..χαμένης μουσικης.

"Ειμαι αραγε αρκετα μακρυα? "

Κι ομως οχι ακομη να ξεφυγω του
εαυτου μου

Ακουω τα βηματα του
Τον νιωθω διπλα μου
μεσα μου

Αποφασιζω να στριψω στο πρωτο σκοτεινο
στενο

χα! τοσο ευκολο.... {Το βημα επιβραδυνει}
Απολαμβανω το Σκοτος της Πολης την μοναξια των τοσων ανθρωπων...
Λιγο πιο πανω φωνες απο ενα μπαλκονι

-Ποιος εισαι ρε μαλακα? /νομιζω μου απευθυνεται,
-Σσσσ τι λες παιδι?

--Δεν ξερω ...ενας μαλακας. Καλη νυχτα!

...Συνεχιζω..

Διασταυρωση..-δεν τις μπορω ποτε τις διασταυρωσεις-
Στριβω αριστερα πλεον, η θολη εικονα του συμβαδιζοντος
εαυτου μου πλαι μου ειναι πιο ξεκαθαρη..
Το βλεπω ... Δεν υπαρχει τιποτα!

Πλεον σιγουρευτηκα ειναι διπλα μου..

Με κοιταζει επιμονα κατι περιμενει
ισως τον φοβο , το φοβο μην τον χασω ομως οχι δεν πρεπει να του τον δειξω
και ας ξερω οτι ειμαι στα προθυρα
της μεγαλυτερης .....
{κι αλλο σκοτεινο στενο και κατευθυνομαι , κατι με σπρωχνει προς τα κει}

Μια μπασα φωνη , βραχνη
μου σιγοτραγουδαει κι ομως
δεν φοραω ακουστικαα..

Στιχους σαν συμφωνιες αγγελων
Λογια ,βγαλμενα απο την ψυχη...

Πρεπει να χαθω...
"-Μα εισαι χαμενος !!" Προδωθηκε απο τον αυθορμητισμο του..
Δεν ειμαι ..σε εχω ακομη εδω διπλα μου... σε νιωθω!
ΦΥΓΕ!!

Αυτο το βλεμμα με τρομαζει ...οταν τον βλεπω ετσι φοβαμαι
Με φο...

"Απετυχες!!"
Απετυχα απετυχα.... ΤΟ ΞΕΡΩ ΓΑΜΩΤΟ

Τι θελεις τωρα??? Αντε και κρυψου παλι!!!! Αει χασου
"Οπως διαταξεις αφεντη, αλλλα να ξερεις.. : ειμαι οτι εισαι , εισαι οτι ειμαι , ειμαι ενα τιποτα εισαι ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ"

~~Και το σκιαχτρο ειπε στον ανθρωπο : Να πας στο ΔΙΑΟΛΟ
....Εγω θα παω που εχει ΦωτιΑ~~

Σκιαχτρο, τι χαρη , τι αγερωχη σταση
ποσο μονο
ποσο υπεροχα μοναχο
ποσο θα θελαν σου μοιαζω...........
~~~~~~~
Fail.....
Το περασμα στο ακροονειρο αυτη τη φορα ηταν ... απαισιο... ή μαλλον τοσο αληθινο
τοσο αθλιο
Κριμα που δεν συμβαινει πιο συχνα...


PS : Ελεδγουεν, μην με ξαναπλανεψεις με ομορφα και χαριτωμενα ονειρατα...δεν τα αξιζω δεν τα αντεχω.. Θελω αληθινα.. Θελω ... Θελω να σου μιλησωωω



>>...όμως το τέλος είν' η μαγεία...<<
Ηχει στα τυμπανα μου ..δεν μπορω να το αποκλεισω και το ακουω παρασερνομαι και ξαναβλεπω τη
μικρη αυτη σχισμη
αυτη που θα με ξαναμεταφερει σε καποιο αλλο ονειρο..


Σκοταδι

2 σχόλια:

  1. la petite princesse de l obscurite et des erreurs16 Μαΐου 2010 στις 11:57 π.μ.

    ~~~~~~~~~~INAEΡΚΧΕΦΤ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    It takes a crane to build a crane
    It takes two floors to make a storie
    It takes an egg to make a hen
    It takes a hen to make an egg
    {THERE IS NO END TO WHAT IM SAYING}

    {IT TAKES A THOUGHT TO MAKE A WORD
    AND IT TAKES SOME WORDS TO MAKE AN ACTION}
    And it takes some work to make it work
    {IT TAKES SOME GOOD TO MAKE IT HURT
    IT TAKES SOME BAD FOR SATISFACTION}

    {{{[[Ah la la la la la la}}} life is wonderful
    Ah la la la la la la life goes full circle
    Ah la la la la life is wonderful
    Ah la la la la la]]}}}

    It takes a night to make it done
    And it takes a day to make you young brother
    And it takes some old to make you young
    {IT TAKES SOME COLD TO KNOW THE SUN
    IT TAKES THE ONE TO HAVE THE OTHER}



    ~~~~And it takes no time to fall in love
    But it takes you years to know what love is
    And it takes some fears to make you trust
    It takes those tears to make it rust
    It takes the dust to have it polished

    Ah la la la la la la life is wonderful
    Ah la la la la la la life goes full circle
    Ah la la la la la la life is wonderful
    Ah la la la la

    IT TAKES SOME {SILENCE} TO MAKE {SOUND}
    AND IT TAKES A LOST BEFORE YOU FOUND IT
    AND IT TAKES A {ROAD} TO GO {NOWHERE}
    It takes a toll to show you care
    It takes a hole to see a mountain

    Ah la la la la la life is wonderful
    Ah la la la la la life goes full {CIRCLE}
    Ah la la la la la la life is wonderful
    Ah la la la la la life is meaningful
    Ah la la la la la la life is wonderful
    Ah la la la la la life is meaningful
    Ah la la la la la la life is full of
    Ah la la la la la life is so full of love
    Ah la la la la la life is wonderful
    Ah la la la la la la life is MEANINGFUL
    Ah la la la la la life is full of
    Ah la la la la la life is SO FULL OF LOVE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. la petite princesse de l obscurite et des erreurs16 Μαΐου 2010 στις 12:50 μ.μ.

    ΥΓ*1
    Μου μοιαζεις...........απαντησε το σκιάχτρο.


    ο εαυτος:

    Fail .....again

    << ε και? :) >> αποκρίθηκε το ξωτικό

    ΥΓ*2

    ε..... : "Χάθηκες..πάλι"

    Εγω στέκομαι στο ιδιο σημειο ...χρονια...
    εδω
    καρφωμενο
    για παντα
    ...στο ιδιο σημειο ...ειπε το σκιαχτρο.


    << Τι ειναι ο δρομος και πως τον μετρας? ρωτησε το ξωτικό >>

    ΥΓ*3
    για τον ε....

    " όμως ερχεσαι...ερχεσαι και ρωτας "ποια εισαι";
    καμπυλη γραμμη..κι αλλη μια
    κυκλοι εδω κι εκει...κυκλοι πολλοι κυκλοι
    κι εσυ να μου λες.....:αν δεν μ αγαπησεις δεν προκειται να ζωγραφισεις ποτε οπως θες...ποτε
    παω να φτιαξω τον ηλιο μα ...σαν φεγγαρι μοιαζει και η νυχτα με πνιγει
    ΣΕ ΔΙΩΧΝΩ ..σε διωχνω για να μην ακουω

    κι εσυ ακουγεσαι να λες:...με πονας, σωσε με , αγαπησε με

    ΥΓ*4 για τον φ...
    Και ο μεγαλυτερος μου φοβος φοβαται..μη και δεν τον φοβηθω

    ΥΓ*6 μα που πηγε το ΥΓ*5???

    ΥΓ*7 Tι χρωμα εχουν τα ονειρα?

    ΥΓ*8 :):):):):):):):)
    δεν ξερω γιατι 8... αλλα ...ετσι απλα
    για να υπαρχει :)



    Να περνας καλα :) :) και ειπαμε..
    Χ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή