Yπάρχουν νύχτες
που οι λύκοι είναι σιωπηλοί
και μόνο το φεγγάρι
ουρλιάζει.
So it goes...

Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Edgar Allan Poe - Ενα όνειρο μέσα σ'ένα άλλο όνειρο

Δέξου πάνω απ' το βλέφαρο ένα φιλί απλά!
Καί, τώρα από σένα φεύγοντας πιό μακριά,
Έτσι με σθένος άσε με να ομολογήσω πιά,
Λάθος δεν κάνεις διόλου που με κρίνεις,
Πως η ζωή μου έχει γενεί σαν όνειρο οδύνης΄
Κι' άν μακριά επέταξε η ελπίδα πέρα,
Σε μιά νύχτα, ή τάχα σε μιά μέρα,
Σε ένα όραμα, ή τάχα σε κανένα,
Να ταν αυτή η μόνη απώλεια για μένα;
Καθε τι, άραγε, που βλέπω καί θωρώ
Είναι όνειρο μέσα σ'ένα άλλο όνειρο.

Έν μέσω στέκομαι κραυγής
μιάς κυματόβριθης ακτής,
Και μες στη χούφτα μου κρατώ
Λεπτά κοκκία άμμου από χρυσό,
Πόσο ελάχιστα, και πώς γλιστρούν
Κι' από τα δάχτυλα μου έτσι θα χαθούν,
Όσο τα δάκρυα,τα δάκρυα μου θα κυλούν!
Ω,Θεέ μου,γιατι να αδυνατώ να πιάσω,
σφιχτά στό χέρι μου,τούς κόκκους να μην χάσω;
Ω,Θεέ μου,γιατί να αδυνατώ έναν να σώσω
Από το κύμα το άπονο έτσι να τον γλυτώσω;
Καθε τι, άραγε, που βλέπω καί θωρώ
Είναι όνειρο μέσα σ'ένα άλλο όνειρο;

2 σχόλια:

  1. σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον:)θα τα λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. la petite princesse de l obscurite et des erreurs30 Μαΐου 2010 στις 1:19 π.μ.

    Στη
    ζωη
    υπαρχουν 2
    πραγματα
    να θυμασαι

    Να θυμασαι πως πρεπει να πεθανεις





    Να θυμασαι πως πρεπει να ζησεις



    ΧD

    ΑπάντησηΔιαγραφή