Yπάρχουν νύχτες
που οι λύκοι είναι σιωπηλοί
και μόνο το φεγγάρι
ουρλιάζει.
So it goes...

Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Σου τηλεφωνώ - Μιλτιάδης Πασχαλίδης



{Σε γνώρισα στις ώρες της καρδιάς μου
σε φίλησα σημάδι στη φωτιά μου
σε γιόρτασα μαζί με τη ζωή μου
και τώρα ξαγρυπνώ με το κορμί μου

Σου τηλεφωνώ για να σου πω πως σ' αγαπάω
σου τηλεφωνώ για να σ'ακούω να μιλάς
είναι νύχτα εδώ και εγώ δεν ξέρω που να πάω
χάνομαι και ζω για να μου πεις πως μ' αγαπάς

Σου μίλησα για αγάπη δίχως λόγια
σε κοίταξα στα φωτεινά σου μάτια
σε φώναξα καλύτερη μου λέξη
και τώρα περιμένω για να φέξει

Σου τηλεφωνώ για να σου πω πως σ' αγαπάω
σου τηλεφωνώ για να σ'ακούω να μιλάς
είναι νύχτα εδώ και εγώ δεν ξέρω που να πάω
χάνομαι και ζω για να μου πεις πως μ' αγαπάς }

6 σχόλια:

  1. ωραίο άσμα.
    για πονεμένους.
    ( για να είμαι ειλικρινής, μ' αρέσει,κάπου το ανέβασα και γω τις προάλλες)

    απλά, χαμογελώ, ..πολύς ..έρως, βρε λύκε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοίταξε...κάθε νόμισμα έχει δύο πλευρές. δύο όψεις..
    Ίσως είναι για τους πονεμένους ίσως
    (και) για τους Ευτυχισμένους ;)

    Χαμογέλα Αρετή μου , χαμογέλα γιατί κάνει καλό

    Αν κάπως μπορεί να αλλάξει τούτος ο κόσμος είναι με Χαμόγελο αγνό , αληθινό
    και με Αγάπη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. la petite princesse de l obscurite et des erreurs12 Ιουνίου 2010 στις 11:14 μ.μ.

    «Μόνο η βλακεία μένει αμετακίνητη», έγραφε.
    Και συμπλήρωνε: «Όχι όχι, εγώ δε θέλω ν' αλλάξει ο κόσμος αυτός. Να χαλάσει θέλω, να τον χαλάσω, να τον γκρεμίσω, αυτό θέλω, να τον δω σωριασμένο, να δρασκελίσω τα χαλάσματα τρέχοντας με τα χέρια ανοιχτά στον άνεμο, στη λευτεριά, ν' αγκαλιάσω τους ανθρώπους, πόσοι ωραίοι άνθρωποι θα υπάρχουν στον κόσμο, όλοι θα 'ναι ωραίοι και αληθινοί, και θα γελούν, θα μιλούν καλοσυνάτα χωρίς να ταπεινώνουν ο ένας τον άλλον...».

    Λιλη Ζωγραφου
    :)

    Ας ειναι μαζι οι δυο τους...εστω εδω


    :)ΧD :D =)
    :-
    *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν θα είναι μόνο εδώ..
    Υπάρχουν και τα όνειρα...πόσοι και πόσοι ζουν απο αυτά , μέσα απ αυτά ... Άρα :)

    Buon giorno, Principessa!

    *

    ( http://www.youtube.com/watch?v=M2OvwyuXfRI )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερούδια:)ελπίζω να μη σας φτάνει αυτό, ωραία τα όνειρα, αλλά μην αρκεστείτε, νέα παιδιά,μόνο σ' αυτά, κρίμα κι άδικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή σου μέρα Αρετή!!

    Απλώς αναφέρθην στον Μιλτο...

    Ωραία παντως τα όνειρα..πολύ ωραία....Βέβαια , όπως τα λες, καλό θα είναι να επιδιώκουμ την πραγματοποίηση τους , όσοι μπορούν δηλαδή ... :)

    Να είσαι καλά :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή