Yπάρχουν νύχτες
που οι λύκοι είναι σιωπηλοί
και μόνο το φεγγάρι
ουρλιάζει.
So it goes...

Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Ερίκ-Εμανουέλ Σμιτ - Όταν ήμουν έργο τέχνης {απσπάσματα}

ΩΨΑΩ


"Για να πιστέψω πως η ζωή είναι ωραία.
Να πάψω να σκέφτομαι τον εαυτό μου."
*

"Γιατι είχατε τόσο μικρή ιδέα για τον εαυτό σας?" με ρώτησε.
"Δεν ηταν ιδέα, ήταν πραγματικότητα: δεν έμοιαζα σε τίποτε."
"Ίσως να μοιάζατε στον εαυτό σας "
*

"Χάος.
Δεν ξέρω που βρίσκομαι.
Καμιά φορά
στο κρεβάτι μου αλλα
δεν κρατάει για πολύ. "

*

"Τα φαινόμενα ειναι αυτα που ειναι αγαπητέ μου αδελφε.
Επιπεδα.
Μουγκα.
Οφειλουν να δειχνουν μονο τν επιφανεια. Τα φαινομενα δεν εκφράζουν τιποτα.
Ανηκουν στους αλλους, κι εκείνει μονο ετσι τα αανεχονται."

*

"Ανίκανος να κανω την εισοδο μου στη ζωη
και αναξιος να βρω την εξοδο.."

*

" Η ασχημια ειναι μια ευλογια
που ελκει την εξαιρεση
και μπορρει να μεταμορφώσει
μια ζωη σε θαυμαστο πεπρωμενο"

*

"Μονο γι αυτο αξιζεινα ζρονοτριβεις.
Για το αορατο και το απεραντο.
Γιατι να ζωγραφιζεις αντικειμενα
..με περιγραμμα??"

*
"Χρειαζεται θορυβος για να ακουσεις την σιωπη?"

*
"Συνοψιζω λοιπον, είστε
επιπεδος ,
αμορφος,
κενός
και
αποκαρδιωμένος"

*

"Κι ομως ξερω πως δεν ειμαι νεκρος.
Ξερω πως ονειρευομαι διαρκως.
Ξερω πως εξακολουθω να υπάρχω. Το προβλημα ειναι πως
έχω πάρα πολλες ζωές."

1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστώ princesse(?) για το βιβλιο αυτό , αλλά και για όλα...
    Είναι μια συγκλονιστική εμπειρία, όσες φορές και να το ξαναδιαβάσεις, θα νιώσεις, θα νιώσω όχι μόνο την ίδια αμείωτη ταυτιση, αλλά και τα ίδια συναισθηματα.
    Σ ευχαριστώ πραγματικά, ελπίζω όλα να φτιάξουν, θα κανω ότι μπορω

    Ευχαριστώ...
    *
    **
    ***
    ****

    ΑπάντησηΔιαγραφή