Yπάρχουν νύχτες
που οι λύκοι είναι σιωπηλοί
και μόνο το φεγγάρι
ουρλιάζει.
So it goes...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα D. Lawrence H.. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα D. Lawrence H.. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

D. Lawrence H. -Αναστάτωση απ'ένα όνειρο

Και το φεγγάρι στο παράθυρο
είν'τόσο κόκκινο και μεγάλο ;
Είναι στο δωμάτιο κανεις ?
Είναι κανένας
δίπλα στο κρεββάτι ;
Άφουγκράσου !
Ακούγεται ο ρυθμός
από τα βηματά του στις σκάλες
ή μήπως είναι κανα χτύπημα φτερών στα τζάμια ;
Εκείνη πριν ένα μόλις λεπτό
με φιλούσε στο στόμα θερμά :
Ήταν φλογερή ..
όπως η σελήνη του νότου
όταν λάμπει ολοκόκκινη ,
το φεγγάρι που
από την μακρινή άβυσσο
αντικατοπτρίζει
εκείνα τα δυό φιλιά .
Και η Σελήνη τώρα φέυγει
και κρύβεται πισω
απ'τα σύννεφα ,
παραπλανήθηκε κι αυτή !

Έτσι και μες το αίμα μου ,
αργά βυθίζονται τα φιλιά μου ,
και γρήγορα με κατακλύζουν .
Δεν καταφέραμε ..
να κατανοηθούμε .